ساجدهساجده، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

ساجده،عشق مامان و بابا

روزمادر

1393/1/30 17:29
نویسنده : مامان
645 بازدید
اشتراک گذاری

 دختر مامان،خاله جون دیروز برا روز مادر آش پخته بود وما رو به باغشون دعوت کرده بود .منم از فرصت استفاده کردم تا چندتا عکس خوشل از شما خوشگل خانم بگیرم.

بزن بریم مامانیچشمک

http://zibasazeaisan.blogfa.com/

 

 

البته شما سال دیگه میتونی از میوه های باغ استفاده کنیلبخند

بازیگوش من این درختی که نگاش میکنی درخت گوجه سبزه

ای بابا شاخه درخت رو چرا گرفتی فسقلی من

هر کس ندونه فکر میکنه چقدر گوجه سبز خوردینیشخند

تازه اومده بودیم پای درخت انگور که شما حسابی خسته شدی و خوابت میومد برا همین دیگه عکس نگرفیم و اومدیم تو اتاقابروبای بای

موقع آش خوردن خواب خواب بودی.دست خاله جون درد نکنه با این آش خومشزه شقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
3 اردیبهشت 93 21:02
سلام به دنیای کودکانه ما هم سر بزن ساجده جونو ببوس از طرفم راستی اومدی یه هدیه دارم برات بگو هدیه ساجده جونو بهش بدم بوس بوس
مامان
پاسخ
سلام دردونه جان وبلاگ ماهی داری.بازم میام و بهت سر میزنم
زیبای من
31 شهریور 93 15:18
وای وای وای وای !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بزرگ شی ایشالله ساجده خااااااااااااااااانم . میخوام بخورمت بببببوووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسس