ساجدهساجده، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

ساجده،عشق مامان و بابا

یکی یه دونه

1393/6/11 13:21
نویسنده : مامان
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ببخشید که با تاخیر اومدم .

ولی ماشاالله اینقدر بازیگوش شدی که یه لحظه نمیشه تنهات گذاشت خانمی

 

این چندتا عکس از بیمارستانته که امیدوارم دیگه هیچ وقت هیچ وقت گذرمون به اونجا نیفته فسقلی مامان غمناک

 

 

 

 

 

 

الهی قربونت برم که دستت رو سوراخ سوراخ کردن عزیزمخطا

 

 

 

 

اینم وقتی از بیمارستان مرخص شدیم و اومدیم خونه آقاجون

 

 

قربون اون نگاهت بشم عزیز دردونه

 

عافیت باشه مامانی

 

 

 

شنبه شب رفتیم دکتر و بعدشم رفتیم زیارت هلال بن علی  در آران و بیدگل .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
11 شهریور 93 13:52
وای مامانی ساده چرا دیر اومدید 4 روزه پشت سر هم دارم میام اما ....... خدای من الهی برات بمیرم .
saeed
11 شهریور 93 13:55
آخه ی خدای من چه دخملم نازی دارید . اما با دیدن عکس های بیمارستان دلمو کباب کردید . ساجده جون برات دعا میکنم که دیگه هیچ وقت پات به بیمارستان باز نشه
مامان
پاسخ
خیلی ممنون
مهسا
11 شهریور 93 13:58
وای سلام مامان ساجده چرا اینقدر دیر اومدید .؟؟؟؟؟؟ 2 روز پیش بهتون سر زدم نظرم گذاشتم اما نمیدونم چرا براتون نیومد . به هر حال با دیدن این عکس ها ناراحت شدم . لطفا زود به زود بیاین
مامان
پاسخ
ای به چشم.دستتون درد نکنه