ساجدهساجده، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

ساجده،عشق مامان و بابا

اندر پیشرفت های دخملی

1393/6/23 13:21
نویسنده : مامان
411 بازدید
اشتراک گذاری

خندونکهوررررررررررررررراااااااااااااااااااااااخندونک

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤دخملی مامان فرشته ها دومین و سومین دندونتم  اوردن❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 موش موشک مامان دومین دندونت 13 شهریوروسومین دندونت تو 16 شهریور جوونه زد

مبارکا باشه مامانی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

смайликсмайликсмайлик

 

پسندها (3)

نظرات (8)

سمیه مامان اسماء کوچولو
24 شهریور 93 9:07
مبارک باشه ساجده جون دندونات بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
زهرا
30 شهریور 93 15:34
سلام من اومدم البته با کمی تاخیر ساجده جون . الهی نازنین مواظب دندون های سفیدت باش کوچولوی خاله
زهرا
30 شهریور 93 18:29
سلام فاطمه خانم . عکس های ساجده خیلی خوشگل بود ولی خواهش میکنم التماس میکنم زود به زود بیاین . تابستون هم تموم شد دیگه . من یک روز عکس های دخمتون رو نببینم دق میکنم . ریحانه هم هر وقت عکس های ساجده جون رو میبینه کلی دست و پا میزنه و بوسش میکنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم .ریحانه جون رو از طرف ما ببوس
saeed
31 شهریور 93 15:12
سلام . من به خودم قول داده بودم هر روز بیام بهتون سر بزنم اما به خاطر کار های زیاد نتونستم . به هر حال مباااارک باشه خااانم خوشگله . خیلی خییییلیییییی دوووووووووووووووووووست داااااااااارم
زهرا
2 مهر 93 14:04
سلام مجدد مامان ساجده . من هر چی ادامه ی مصلب رو میزنم نمیاد . ب نتظرتون چییییییییییییییییییییییییییییی کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم نمیدونم چی شده گلم
عاطفه سادات
3 مهر 93 21:44
وای عزیزم ساجده جون چه پیشرفت هایی کردی ایشالا تا آخرین دندوناش سالم دربیاد. ازدیدن عکسا واتفاقی که براساجده افتاده واقعا ناراحت شدم انشاالله همه ی مردم مخصوصا نی نی کوچولوهاهمیشه سالم باشن واتفاقی براشون نیوفته
مامان
پاسخ
سلام عاطفه جون ممنون گلم انشاالله که به لطف خدا همه سالم و سلامت باشن
زهرا
5 مهر 93 15:58
سلام . دوست خوبم ساجده جان. مامان ساجده خواهش میکنم برای تولد ساجده . دخمتون رو ببرید آتله و کلی عکس بگیرید و اگه امکانش هست بگذارید توی ویبلاگش تا ما هم ببینیم و برای ساجده جاااااان نظرم بگذاریم راستی . لطفا اگه میشه چند تا عکس 2 تایی از ساجده و دختر دایی اش فاطمه زهرا خانم بگیرید و ببذاریید تو ویبلاگ . به هر حال بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس سااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجده جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامان
پاسخ
ای به چشم .خیلی وقته که همچین تصمیمی دارم ولی تا حالا نشده .
سمیه مامان اسماء کوچولو
7 مهر 93 11:13
بوووووووووووووس
مامان
پاسخ