ساجدهساجده، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ساجده،عشق مامان و بابا

نظرات (8)

زهرا
20 مهر 93 15:51
عزیزم دلم عکست خیلی خیلی قشنگ بود اما برات زوده رانندگی خب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یه کم صبر کن تا 18 سالت بشه . اونوقت بشین پشت فرمون .
زهرا
21 مهر 93 8:07
خورشید چراغی ز رخسار علیست / مه نطقه کوچکی ز پرگار علیست / هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست عاشقان عیدتان مبااااااااااااارک
مامان گلشن
22 مهر 93 9:21
ناز نازی دیگه .خانم راننده
مطهره
22 مهر 93 16:13
آخ خدااااااااااااااااااا قش کردم خداجووووووووووون چه دخملی به مامان و بابا ی مهربون دادی عزیزم برا دعا میکنم همیشه سالم و سلامت باشی
زهرا
22 مهر 93 16:15
سلامی زیبا همچو ساجده خوشگله خوبی خاله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود چیگر طلا راستی چرا این قدر وبلاگت خلوت شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ریحانه
23 مهر 93 13:28
سلام مامانی ساجده جون از اینکه به وب من سرزده بودید یه دنیا ممنون با اجازتون شما را لینک کردم به امید آشنایی بیشتر
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون مامانی.شماهم جز دوستای ساجده جونم شدید.
عاطفه سادات
27 مهر 93 20:39
ساجده جون خیلی نازو خوشگلی عززززیزم ایشالا به مامان وبابات خداببخشدت عزیزم نمی دونم چرا ولی وقتی پشت فرمونی انگار تاحالا 200بار پشت فرمون نشستی جوری گرفتیش که انگاررانندگی بلدی
مامان
پاسخ
واقعا ژستس منو کشته
زهرا
29 مهر 93 17:20
عاطفه جان شما درست میگی !!!!!! اما دخمل ما به سن قانونی هنووووز نرسیده . مگه نه مامانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
پاسخ
بله حق با شماست زهرا جون