ساجدهساجده، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

ساجده،عشق مامان و بابا

اندر پیشرفتهای دخملی

1393/10/1 16:03
نویسنده : مامان
638 بازدید
اشتراک گذاری

کلا همه چیز دست به دست هم میده که من عکساتو نزنم ولی من بازم همه سعی خودم رو میکنم.حالا بگو چرا ؟

کل این مطلب رو نوشته بودم که شارژ لب تاپ تموم شده و همه حذف شد.پس دوباره مینوسم

دیدم که چقدر وقته که از پیشرفت ها ننوشتم پس بزن بریم تا شیرین کاریاتو ببینیم

 

از دو ماه پیش گیر دادی به مبل آقاجون اینا

البته ناگفته نماند که الان با این روش خودت رو بالا میکشی و میری روی مبل میشیخندونک

و لی هدف گیریت درست در نمیاد و اگه نگیرمت می افتی پایین وکله پا میشیخستهبوس

مطلب بعدی این که اصلا دوست نداری توی روروئکت بشینی در عوض...

 

الانم دیگه بیدار شدی وباید برم

بای بای گلم

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان ریحانه
1 دی 93 18:59
سلام خانمی بالاخره اومدید ساجده جون حالش چطوره انشالله همیشه خوب و سلامت باشه خاله قربونش بره خاله با پیشرفتهایی که داشته بوووووووووووس برای ساجده جون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم.
مهدیه مامان تبسم
9 دی 93 8:58
سلام . خدا را شکر که همه چیز خوبه؟