ساجدهساجده، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

ساجده،عشق مامان و بابا

تولد ساجده جونی با تم توت فرنگی

1393/10/12 20:07
نویسنده : مامان
4,333 بازدید
اشتراک گذاری

سالگیت مبارک

 

چهارشنبه شب 10 دی یه تولد کوچولو برات گرفتیم خانم طلا

راستی مطلب مهم این که همین جا از سحر جون ممنون که با وبلاگ قشنگش برای تولد خیلی خیلی کمکم کرد.

از دایی جون علی و زندایی محمد هم که برای طراحی کمکم کردن ممنون

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

دانلود آهنگ تولدت مبارک,آهنگ تولد جهان,تولدت مبارک ارژنگ,موزیک بی کلام تولدت مبارک, Dj Bobo, Happy Birthday

totalgifs.com babys gif gif 49.giftotalgifs.com babys gif gif 49.giftotalgifs.com babys gif gif 49.giftotalgifs.com babys gif gif 49.gif

 

totalgifs.com babys gif gif 49.giftotalgifs.com babys gif gif 49.giftotalgifs.com babys gif gif 49.giftotalgifs.com babys gif gif 49.gif

 

خوب این از تزیینات خونه

خطوط عشق

 

434343

این عددهای یک هم از بادکنکا آویزون کردیم

خط ستاره

خط ستاره

عکسای تولد تا یک سالگی قند عسل به همراه لباس خوشگلش

خطوط حیوانات

خطوط حیوانات

ژله تصویری و ژله توت فرنگی که خودم درست کردم

خط ستاره

خط ستاره

اینم سالاد الویه توت فرنگی

جعبه دستمال کاغذی

لیبل های نوشابهبا عکس ساجده جونی و کلاه های تولد

 

اینم از کیک تولدت با عکس توت فرنگی کوچولو

اینجام بغل آقاجونی و آماده شدی تا برای شام بریم بیرون

فدای شما سه تا فسقلی که محو شمع شدید

از اونجا که شما کلاه تولد دوست نداشتید فاطمه زهرا و عارفه جون کلاه گذاشتن

اینم کادوهای خوشگلت

این کادوی دایی علیه که خیلی دوس داشتی و با عارفه جون(دختر عموت)سوارش شدید

تولدت مبارک خوشگلم انشاالله هزار ساله بشی

خدایا هزاران هزاران مرتبه شکر

برای دختری زیبا

برای همسری ایده آل

برای زندگی آرام

برای لحظه های شاد بودن

برای زندگی سراسر شاد

وبرای همه داشته ها و نداشته هایم شکر

وخداوندا سپاس برای همه چیز

 

پسندها (6)

نظرات (6)

خاله عاطفه
17 دی 93 16:31
سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون از لطفتون.ای به چشم
زهرا
17 دی 93 17:15
تولدت بهانه ای شد تا این فصل را بیشتر دوست داشته باشم ، زیرا فصل خوشحالی فرشتگان ، روز تولد توست از طرف دوستدار تو : خاله زهرا
مامان
پاسخ
زهرا
17 دی 93 17:17
عزیـــــــــــــــــــــز دل خاله خیلی خیلی خوشگل بود ایشالله همیشه همیشه در پناه خداوند مهربان و در کنار مادر و پدر سالم و سلامت باشی از طرف خاله زهرا و ریحانه : بووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
عزیزم ریحانه جونم ببوس
مامان ریحانه
17 دی 93 17:44
عزیزم تولد گل دختر زیبایت مبارکککککککککککککک تم تولد ساجده جون خیلی زیبا شده بود و همچنین هنرنمایی مامان هنرمندش رو ژله ها به امید روزهای شاد آینده بوس برای ساجده جون
مامان
پاسخ
سلام مامانی.خیلی مشکرم
رونیکا
28 دی 93 11:51
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
مهدیه مامان تبسم
28 دی 93 13:22
سلام تولدت مبارک خانوم طلا. منم تولد تبسم رو با تم توت گرفتم خیلی قشنگ شده . خسته هم نباشی مامانی
مامان
پاسخ
سلام مامانی.ممنون .عکسای تبسم جون رو یدم خیلی عالی بود.