ساجدهساجده، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

ساجده،عشق مامان و بابا

نشد که بشه آخه چرا؟؟؟؟؟

1393/3/21 13:46
نویسنده : مامان
191 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی مامان.خیلی خوشحال بودم که میخوایم بریم مشهد یعنی یه چیزی میشنوی ولی نشد که بشه شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.comشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com امروز بابایی گفت یه کاری پیش اومده نمیتونیم بریم مشهد شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

 

نمیدونم چه حکمتی بود که این جوری شد.خدایا به خودت توکل میکنم یا امام رضا هر وقت که صلاح دونستی

دعوتمون کن ولی خواهش میکنم زود دعوتمون کن.خواهش میکنم شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.comشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.comشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

 

 

                                                    برامون دعا کنید.goodbye tears emoticon

پسندها (4)

نظرات (3)

مامانی ساره
21 خرداد 93 22:16
غصه نخوز عزیزم حتما صلاحی در کار بوده انشاءالله که آقا هر چه زودتر دعوتتون میکنه تا برین زیارتش ممنون که به وب دخملی من سر زدی خوشحالم که لینکمون کردی شما هم با افتخار به جمع دوستان ساره جون پیوستین
عاطفه
22 خرداد 93 12:39
انشاالله هرچی زودترباساجده کوچولوبرید مشهد حتما بقول خودتون یه حکمتی بوده که نرفتید.امید وارم خیلی زود زود بسلامت بریدویرگردید.اگه رفتید برا منم دعاکنید.چندسالیه نرفتم پابوس امام رضا(ع).وقتی دیدم میخواهیدبرید خیلی خوشحال شدم ولی حالا که میبینم نرفتید ناراحت شدم.انشاالله برید پست بعدی،عکسای مشهدساجده جون باشه.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله.
مامان اعظم
25 خرداد 93 16:47
عزیزم...غصه نخور انشاالله توی یه فرصت خوب امام رضا دعوتتون کنه
مامان
پاسخ
انشاالله